אחרי שעיצבנו ובנינו נכס דיגיטלי אתר או חנות אינטרנטית שיכול לייצר מעורבות או אינטראקציה כלשהי עם המוצרים, השירותים או התכנים שלנו. יש לגשת לפעולה החשובה מכל שבשבילה בנינו את הנוכחות הדיגיטלית והיא הגעת גולשים לאתר שלנו. יש כמה שיטות וכמה "פלטפורמות" בהן ניתן לפרסם את עצמנו.
פרסום ממומן בגוגל היא הדרך המהירה ביותר להגיע לקהל יעד שמחפש שירות. ניתן להקים בגוגל קמפיין מדויק לקהל היעד, תוך הגדרת תקציב יומי. הקמפיין נבנה בתחילה על ידי חקר מילות מפתח מדויקות שקהל היעד מחפש, וממשיך בתחזוקה קבועה ומתמשכת של דיוק מילות המפתח, האיזורים הגיאוגרפים וקהל היעד אליו מכוונים.
במידה ולא מקימים קמפיין מדויק אנו נחווה תשלום כסף רב לקמפיין, אבל הגעה של קהל לא נכון לאתר שלנו, ונטישת האתר ללא ביצוע פעולות, במידה והקמפיין יהיה מדויק ויגיע לקהל יעד הנכון ובזמן הנכון, נצליח לבצע המרות ונקבל פניות מלקוחות פוטנציאלים.
ישנם סוגי שירותים או מוצרים אותם כדאי לקדם דוקא ברשתות החברתיות. בעזרת הרשתות החברתיות, ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאלים בקלות ובמהירות יחסית. בניגוד לפרסום בגוגל דרכו יגיעו הגולשים לאתר במידה וחיפשו את השירות אותו העסק מפרסם, ברשתות החברתיות ניתן להגיע לקהל לקוחות מתאים ב"דחיפה" ובעצם להציע את השירות, למרות שלא חיפשו בצורה אקטיבית.
קידום אורגני SEO, דורש כתיבה נכונה של האתר כך שיתאים למנועי החיפוש ובנוסף טיפול שוטף באתר לשיפור הדירוג שלו במנועי החיפוש. במסגרת הטיפול השוטף מבוצעות פעולות בכדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. הדגש בקידום הוא על מנוע החיפוש של גוגל בו משתמשים רוב הגולשים.
חשוב לציין שתהליך הקידום האורגני לוקח זמן לא קצר עד להגעה לתוצאות, ודורש טיפול שוטף והוספת תכנים קבועה לאתר בכדי להמשיך ולשמור על מיקום טוב בתוצאות החיפוש.
כל האתרים שנבנים על ידנו מותאמים מראש למנועי החיפוש, ועומדים בכל הדרישות לקבלת דירוג גבוה במנועי החיפוש השונים ובגוגל.