דף נחיתה הוא עמוד יחיד שבונים בדרך כלל עבור מוצר או שירות מסוים אותו אנו רוצים לפרסם , דף זה בדרך כלל מקושר לקמפיין פרסומי אשר יוביל את הגולשים אליו ישירות. בתהליך עיצוב ובניית דף הנחיתה נמקד אותו למסר ספציפי (מכירה או שכנוע) לגולש שמגיע אליו ותפקידו להניע להמשך פעולה של השארת פרטים או אפילו קנייה ישירה של מוצר. המטרה הראשית של דף הנחיתה היא לגרום למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או לשירות אותו הוא חיפש.
במידה ודף הנחיתה לא בנוי טוב והמיקוד שלו לא נכון הוא עלול לגרום לגולש לצאת ולא לבצע את הפעולה אותה ציפינו שיבצע. המטרה המרכזית של דף הנחיתה היא להגדיל את "יחס ההמרה" ולגרום לאחוז גבוה כמה שניתן של פעולות. חוסר מיקוד באתר בכלל או בדף הנחיתה בפרט עלול להביא להצפת מידע אשר תגרום למבקר לצאת מהדף.
כמובן שדף נחיתה כמו כל אתר שאנו מעצבים ובונים מותאם לכל מכשיר ממנו גולשים, מחשב, טאבלט או טלפון נייד.